تبلیغات ببینید، موسیقی رایگان گوش بدهید!

سایت اشتراک فایل Qtrax خدمت جدیدی را در دنیای وب شروع کرده است.

این سایت اینترنتی در ازای دیدن تبلیغات از سوی کاربران، به آنها امکان گوش سپردن رایگان به ترانه ها و موسیقی را می دهد. سایت Qtrax که درآمد حاصل از نمایش تبلیغات را با شرکتهای موسیقی تقسیم می کند این امکان را به بیننده تبلیغات می دهد تا از بین 25 تا 30 میلیون ترانه، موسیقی و ترانه دلخواه خود را به صورت کاملا قانونی دانلود کنند.

مسئولان Qtrax به ویژه اعلام کرده اند که برخلاف سایتهای مشابه، در سایت آنها اثری از pop-up های آزاردهنده نخواهد بود. برای دانلود از سایت قانونی اشتراک فایل موسیقی ابتدا باید قوانین سایت دانلود شود. بعد از آن، کاربر با دیدن تبلیغات سایت می تواد موسیقی گوش بدهد یا فایلهای موسیقی را بارگزاری کند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، این سایت یک امکان فوق العاده دیگر هم دارد؛ آنهم اینکه مراسم و کنسرتهای موسیقی زنده ضبط شده و بلافاصله، یک شب بعد در اختیار بیننده و کاربر قرار می گیرند. مسئولان سایت به این برنامه نام Last Night را داده اند.

علاوه بر این در این سایت می توانید ویدئوهای موسیقی، برنامه های مستند مربوط به خوانندگان و هنرمندان، گزارشها و نوشته هایی درباره آلبومهای موسیقی را ببینید و بخوانید.

آدرس سایت Qtrax

0 کامنت: