زنی که از اینترنت خود را به مزایده گذاشته بود بدنبال پدر فرزند آینده اش می باشد!

در آلمان زنی که خود را از طریق اینترنت به مزایده گذاشته بود و با 6 مرد برنده مزایده همبستر شده بود و از یکی از آنها حامله شده بود اکنون به دنبال پیدا کردن پدر فرزند آینده اش است!!

این زن که هویتش فاش نشده است سال گذشته از طریق یک سایت خود را بمزایده گذاشته بود و اعلام کرده بود با مردی که بالاترین قیمت را اعلام کند می خوابد. وی که در طول دو ماه با حضور در مزایده های سک.س مختلف با شش مرد آمیزش کرده بود اکنون به دنبال پدر فرزند آینده اش است.

بر اساس قوانین سایت مزایده جنسی این زن به ترتیب با این شش مرد خوابید و از یکی از این شش مرد حامله شد. بر اساس قانون دیگر این وبسایت، نام شرکت کنندگان مخفی نگهداشته می شود و تنها نام کاربری آنها معلوم است. اما زن برای پیدا کردن کسی که از او حامله شده است به دادگاه رفت و خواستار اعلام نام واقعی کسانی شد که از سوی سایت به او معرفی شده بودند و با او آمیزش کرده بودند. دادگاه هم درخواست این زن را پذیرفت و سایت را ملزم کرد نام واقعی برندگان مزایده سک.سی را مشخص کند.

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از گازته وطن ترکیه، اکنون این زن منتظر است تا آزمایشات ژنتیک پدر جنین وی را مشخص کند. اگر مردان سک.س کننده، حاضر به پذیرفتن آزمایشات ژنتیک نشوند زن قصه ما علیه آنها هم به دادگاه رفته و شکایت خواهد کرد!

پی نوشت – زنی که جسم خود را در ازای مزایده بمعرض فروش می گذارد را چه می شود نامید؟ زشت ترین کار ممکن به نظرم کسب درآمد از طریق جسم است و سوء استفاده از بدن خود برای درآوردن پول

یک شعار بهداشتی: رعایت کپی رایت یعنی احترام به حقوق نشر و ترجمه

1 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

سلام مشتی ما از تو زیاد مطلب میدزدیم علاقه مند هستیم تبادل لینک کنیم . پایه بودی لینک بده و خبرمون کن
اخبار داغ هفت تیر
http://7tir.com