حکم عجیب دادگاه ایتالیایی: مردان حق خاراندن آلت تناسلی خود در خیابان را ندارند!

دادگاه عالی ایتالیا در یک حکم عجیب، عادت همیشگی مردان مبنی بر خاراندن آلت تناسلی شان از روی شلوار در مکانهای عمومی و خیابانها را ممنوع کرد. از این به بعد در ایتالیا خاریدن آلت تناسلی از روی شلوار در خیابانها برای مردان جرم خواهد بود!

دادگاهی در میلان در مورد رویدادی مشابه که دو سال قبل برای یک مرد 42 ساله روی داده بود حکم نهایی را صادر کرد. وکیل مدافع این متهم به خاریدن آلت تناسلی(!) گفته است: "عمل خاراندن آلت تناسلی، غیر ارادی است و ایشان تنها به خاراندن آلت تناسلی اش اکتفا کرده بود!" اما به رغم دفاع وکیل مدافع، هیأت منصفه این عمل را مخالف اخلاق عمومی و قوانین اجتماعی دانست.

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از ملیت، هیأت منصفه همچنین در حکم آورده است این گونه اعمال در بین مردم به ویژه در بین بانوان بازتاب خوبی ندارد و در بسیاری از زمانها نیز شگفت آور است.

دادگاه ایتالیایی این مرد را به جرم خاراندن آلت تناسلی اش به پرداخت 1000 یورو مخارج دادگاه و 200 یورو بخاطر این عمل مجرمانه محکوم کرد!

پی نوشت – دیدید بعضی از آقایون رو که به طرز عجیبی و آشکارا در وسط خیابان از این کارها می کنند؟ آدم چندشش می شود، در هر حال قسمتی از این عمل غیر ارادی است اما باز هم غیرقابل کنترل نیست.

ضمن آنکه کاش دادگاه ایتالیایی به وضعیت دستشویی های عمومی هم رسیدگی می کرد!



2 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

سلام
این جمله رو شاید بشه بهتر کرد:
قسمتی از این عمل غیر ارادی است اما باز هم غیرقابل کنترل نیست.

(قسمتی از این عمل غیر ارادی است، اما باز هم تا حدی قابل کنترل است" مثلا

ناشناس می‌گوید:

قانون خیلی خوبیه ای کاش به جای گیر دادن به چکمه خانمها جلوی افرادی که تو خیابون اونجاشون را جلوی انزار مردم می خارونن را بگیرن خیلی حرکت بی کلاسیه