لوکس ترین شبکه فساد دنیا متلاشی شد!

*شبکه فساد با مشتریان عرب، در ازای ساعتی 7000 دلار!*

پلیس آمریکا یک شبکه بین المللی فساد را که برای مشتریان میلیونر در ازای ساعتی 7 هزار دلار، خانم حاضر می کرد متلاشی کرد.

پلیس نیویورک اعلام کرد با عملیاتی که انجام شد یکی از لوکس ترین شبکه های فساد دنیا را از بین برده است. این شبکه فساد که از طریق یک سایت اینترنتی به نام Emperor’s VIP به صورت بین المللی کار می کرد پنجاه زن را در شهرهای میامی، لندن، میلان، پاریس و منهتن در قبال هر ساعت 7 هزار دلار در اختیار مشتریهای میلیونر قرار می داد.

شبکه فساد اینترنتی با گذاشتن عکس های زنان در سایت بر اساس نظرات مشتریان؛ این زنان و دختران را از یک تا هفت ستاره درجه بندی می کرد.

زنان یک ستاره در قبال ساعتی 1500 دلار در اختیار مشتریان گذاشته می شد. زنان هفت ستاره هم در ازای ساعتی 7 هزار دلار به ارائه خدمات می پرداختند.

پلیس آمریکا اعلام کرده است زنان هفت ستاره به آدرس مشتریانشان در هرجای دنیا که باشند با پرواز فرست کلاس ارسال می شدند. برای عضویت در این سایت که به صورت نقدی، حواله و کردیت کارد نیز سفارشات را قبول می کرده است یکی از اعضا باید دعوتنامه می فرستاده است!

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از روزنامه ملیت در بین مشتریان دائم این شبکه فساد شیوخ عرب و رؤسای شرکتهای بزرگ وجود داشتند. پلیسی که در قالب یک مشتری وارد شبکه شده بود چهار نفر را بازداشت نموده است.

در گزارش پلیس آمده است که این شرکت به پولشویی نیز می پرداخته است و سالی یک میلیون دلار نیز سود می کرده است.

1 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

ببین پول مردم رو چچوری حروم می کنند این مفخورها(شامل مفخورهای وطنی هم میشه)