ویدئو: در انگلستان راننده؛ مسافران را از اتوبوس پیاده کرد تا نماز بخواند!



یک راننده انگلیسی مسلمان در لانگلی برکشایر که از مسیحیت به اسلام گرویده بود مسافران را به زور از اتوبوس پیاده کرد تا نماز بخواند!
این راننده در میان حیرت مسافران خارج شده از اتوبوس، بین صندلی ها یک سجاده پهن کرد و نماز را شروع کرد. مسافران هم با تلفن همراهشان از این واقعه فیلمبرداری کردند!
مسافران به راننده اتوبوس که بعد از اقامه نمازش در را باز کرده و آنها را به داخل فراخواند اعتراض کردند.
به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از گازته وطن، بعد از این واقعه هیچ یک از مسافران سوار اتوبوس نشدند و سیل تلفن های اعتراض و شکایت به شرکت مسافربری روانه شد!
این مسلمان که اسمش را هرون (Hrun) اعلام کرده است درباره این واقعه به خبرنگاران گفت: به عنوان یک مسلمان موظفم در روز پنج وقت نماز بخوانم. در حالت طبیعی از مسافرانم چنین درخواستی نمی کنم اما بخاطر آنکه وقت بسیار کم بود گزینه دیگری نداشتم.
مسئولان شرکت اتوبوسرانی گفته اند در حال بررسی این موضوع هستند.

-----

یاد آن طنز افتادم که روزی مسلمانی با صدای گوشخراش قرآن می خواند و ظریفی به او می گفت: نخوان تا به اسلام خدمتی کرده باشی!

- کپی رایت را رعایت کنیم -

2 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

خوب است شرکت مسافربری مربوطه مسافران معترض را به یک تور سیاحتی از ایران دعوت کند تا ببینند که به بهانه نماز ظهر تمام ادارات و دادگاهها، ارباب رجوع را از اتاقها خارج کرده و مدتها پشت درهای بسته نگاه می دارند. البته گاهی هم صبحها به بهانه زیارت عاشورا و ... ارباب رجوع باید به انتظار بمانند و البته هیچوقت هم اعتراض نمی کنند. عجب مسافران پرمدعایی

ناشناس می‌گوید:

شهيد رجايي: به كار بگوييد نماز دارم.