عکس: بزرگترین کشتی تفریحی دنیا با 18 طبقه

شرکت انگلیسی رویال کاریبن اینترنشنال سفارش ساخت این کشتی تفریحی غول پیکر را داده است. ساخت این کشتی در فنلاند نزدیک به دوسال طول کشید و برای ساخت آن 1 میلیارد دلار هزینه شد.

در این کشتی یک بازار، مغازه ها، رستورانها، کافه و بارهای متعددی وجود دارند و بیش از آنکه شبیه کشتی باشد به یک روستا شبیه است.

وزن این کشتی 8 هزار و 400 گروس تن است و 4 هزار و 375 نفر به طور همزمان می توانند در این کشتی تفریحی به سر برند.

Independence of the Seas دارای 18 طبقه است و 1000 کارگر دارد. در قمارخانه این کشتی 308 دستگاه قماربازی و 19 میز قمار وجود دارد.

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از حریت، کشتی 364 متر طول دارد و در هرساعت 40 کیلومتر سرعت دارد. یک تور 14 روزه دریای مدیترانه با این کشتی 3000 دلار هزینه برخواهد داشت










4 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

سلام - از آشنايي با وبلاگتون خوشحال شدم -- ببخشيد يك سئوال برام پيش اومده علاقه اتون به تقويت زبان تركي از كجا شروع شد ؟ FLOR19762002@YAHOO.COM

Unknown می‌گوید:

جالب بود . یه سری هم به این فوتو سایت بزنید . بیش از 100000 عکس با کیفیت عالی بدون واترمارک در زمینه های مختلف ...

http://www.photo20.com

ناشناس می‌گوید:

سلام . مطالب مفیدی تو وبلاگت داری . دمت گرم . من در وبلاگ خودم از این پست تو نقل قول کردم . یک سر به من هم بزن
http://topofbest.wordpress.com

ناشناس می‌گوید:

فقط می گم ، WOW