عکسهایی از نجات معجزه آسای یک مسافر از داخل هواپیمای شعله ور!

هفته گذشته یک هواپیمای مسافربری در جمهوری کنگو هنگام پرواز سقوط کرد و دهها مسافر کشته شدند. عکسهایی از این حادثه تلخ و هواپیمای شعله ور در آتش را ببینید. در این حادثه یک مهندس 56 ساله به طور معجزه آسایی زنده ماند و به آغوش خانواده اش برگشت.

این مهندس الکترونیک 56 ساله ترکیه ای به نام سلامی موردنیز، برای شرکت فرانسوی آلکاتل کار می کرد. فرانسویها برای انتقال وی یک هواپیمای اختصاصی به کنیا فرستادند و یک متخصص پزشکی و یک متخصص روانپزشکی نیز تا استانبول با او همراهی کردند.

وی می گوید: بعد از سقوط و شعله ور شدن هواپیما سعی کردم به کابین خلبان بروم تا از دود و آتش در امان باشم. به زحمت توانستم خود را از پنجره به بیرون پرتاب کنم. وقتی بیرون آمدم چیزی احساس نمی کردم. مردم محلی دورم را گرفتند و شروع به غارت اموال و پولهایم کردند. اگر دوستم به دادم نمی رسید احتمالا خودم را هم با خودشان می بردند.

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از حریت، دختر این مسافر خوش شانس هم گفت: خدا را شکر که پدرم زنده مانده است. زمانی که خبر را شنیدیم شوکه شدیم. ابتدا نمی دناستیم موضوع تا چه حد فاجعه آمیز بوده است. با دیدن اخبار در تلویزیون و اینترنت نمی دانستیم چکار باید بکنیم. خودم را خیلی خوشبخت حس می کنم!








0 کامنت: