عکس: پایان غم انگیز داستان یک مادر نیم تنی!


این زن 29 ساله با نیم تن وزن سنگین ترین زن دنیا بود که تحت عمل جراحی معده قرار گرفته بود.رنی ویلیامز که صاحب دو فرزند بود برای رهایی از اضافه وزن، به دکترها مراجعه کرد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. برای جراحی او احتیاج به میز جراحی بسیار بزرگتری بود.عمل وی نیز با موفقیت پشت سر گذاشته شد اما...

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از حریت، این زن تگزاسی از کودکی با وزن سنگین مبارزه کرد. در دوازده سالگی بسیار چاق بود، در 15 سالگی ازدواج کرد و دخترش میرینا را به دنیا آورد. در 16 سالگی وزنش به 190 کیلوگرم رسید. وی هنگامی که دختر دومش ماریا را به دنیا آورد 220 کیلوگرم وزن داشت!!

رنی در سال 2003 بر اثر تصادف با ماشین یک راننده مست به طور کامل زمینگیر شد و وزنش افزایش بیشتری پیدا کرد. دختر سیزده ساله او میرینا می گوید: مادرم تا زمانی که معده اش شروع به درد کردن می گرفت غذا می خورد!

وی به اضافه وزن خود ادامه داد تا اینکه به 440 کیلو رسید. پزشکان تصمیم گرفتند با عمل جراحی معده وی را کوچک کنند. بیمارستان رنسانس هوستون عمل جراحی این زن تیره بخت را قبول کرد. عمل جراحی وی 5 ساعت به طول انجامید و موفقیت آمیز هم بود. رنی بعد از عمل گفت: احساس می کنم یک کامیون از رویم رد شده است!

وزن کم کردن رنی بعد از عمل جراحی به سرعت آغاز شد. اما یک بدشانسی باعث مرگ این زن شد. یک سکته قلبی آنی باعث پایان غم انگیز رنی شد.

میرینا، دختر رنی می گوید: بعد از مرگ مادرم آرزوی مرگ می کردم. مادرم بهترین دوستم بود و اکنون او پیشممان نیست. نبودن وی من بسیار دردناک است.

0 کامنت: