تو گریه نکن – ترانه ای از سزن آکسو


حسرتم شد جدائی ات

و ساعات زندگی ام اندوه شد

دو قطره اشک را دیدم که از چشمهایت جاری شد

جدائی با وجود عشق را دیدم

مانند یک ترانه، یک شعر

تلخی ها را زندگی کردم عزیزم

و اکنون از تو تنها یک خاطره

و اندوههای شیرین را نگهداشته ام

تو را همانند یک راز در سینه ام نگه خواهم داشت

همانند یک قسم، یک رؤیای پنهان

این بار را من حمل خواهم کرد، تو برو

تو برو با اندوه، با غم

گریه نکن، تحمل ندارم

گریه نکن مردمک چشمم، تحمل گریه هایت را ندارم

بگیر، قلبم برای تو

اگر عشقت در بدنم بماند زندگی غیرممکن است برای من...

"سزن آک سو" از خوانندگان معروف ترکیه است. ترک ها به او لقب گنجشکک داده اند.


2 کامنت:

Mehri Publication می‌گوید:

سلام خودش هستم . راستی من تو این آدرس هستم
www.thelostchildhood.wordpress.com

ناشناس می‌گوید:

عالي بود.پشتكار و جديت شما در مديريت اين وبلاگ مثال زدني است.ممنون از حضرتعالي.