اوجالان: آمریکا به پژاک برای مبارزه با ایران کمک می کند!

روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز با تکیه بر اخبار متخصصان منطقه خاورمیانه نوشت آمریکا و ایران سالهاست که به گروههای مخالف یکدیگر کمک می کنند. در این میان کمکهای آمریکا به پژاک ویژگی برجسته ای دارد.

ممند روژه از فرماندهان پژاک که بعد از مدتها از این گروه خارج شد گفته است: " پ.ک.ک در نظر داشت هرطور شده با آمریکا وارد ارتباط شود. بخاطر همین هم پژاک را تأسیس کرد"

همچنین به نظر عثمان اوجالان آمریکایی ها مدت اندکی قبل از اشغال عراق در سال 2003 از کمپهای پژاک در عراق بازدید کردند.

به گزارش گازته وطن، اوجالان که در زمانهای اخیر از پ.ک.ک جدا شد به لس آنجلس تایمز گفت: از همان ابتدا می دانستیم که آمریکا به ما کمک خواهد کرد. اکنون ارتباط بسیار خوبی با آمریکاییها داریم. هم در زمینه گفتگو ها و هم در زمینه کمکهای نظامی..."

به گفته عثمان اوجالان، برادر عبدالله اوجالان؛ کمکهای آمریکا به پژاک شامل مواد غذایی، کمکهای اقتصادی، وسایل پزشکی و فروش سلاحهای روسی به آنان می باشد. برخی از این کمکها را از طریق مؤسسات غیردولتی انجام می دهد. و هر 2 تا 3 ماه نیز ماشینهای آمریکایی به کمپهای پژاک و پ.ک.ک می روند.

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از روزنامه وطن، اوجالان ادامه داده است: " یک ارتباط سیستماتیک وجود ندارد. چرا که آمریکاییها تمایلی به ارتباط رسمی و آشکار با ما ندارند. بخاطر همین هنگام مخاطب قرار گرفتن از سوی ترکیه، براحتی می گویند ارتباطی با ما ندارند.


2 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

شما رو تو بلاگم لينك كردم و از بلاگت خوشم اومد .

تونستي تو هم لينك كن و منتظر نظرت هستم.

ناشناس می‌گوید:

سلام عزيزم

حالت خوبه ؟؟

من از بنندگان هميشگي وبلاگت هستم

و هميشه همه مطالبت رو ميخونم

چون از وبلاگت خيلي خوشم مياد

يه خواهشي ازت دارم

ميخوام منو لينك كني

چون آمار بازديدم كمه ميخوام به اين وسيله زياد شه

منم لينكت ميكنم

از طرف با مرام

www.300.blogfa.com

www.300.blogfa.com

www.300.blogfa.com