رسم ویژه مردم نوازی به شیوه آقای رئیس جمهور احمدی نژاد!

دیدید که اکثر تعاریف با آمدن آقای احمدی نژاد به ریاست جمهوری تغییر پیدا کرده است؟

رواج نامه نوشتن به رئیس جمهور از سوی مردمی که به همان پنجاه یا هشتاد هزارتومانی که بابت هرنامه پرداخت می شود مردمی بودن تعبیر می شود. مردمی که باخود فکر می کنند مشکلاتشان با نامه نوشتن حل می شود و اگر هم حل نشود حداقل بابت هر نامه مبلغی به دست خواهند آورد.

آن وقت خبرگزاری ایسنا با افتخار اعلام می کند 600 کیلوگرم نامه در سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی خطاب به آقای احمدی نژاد نوشته شده است! آمار و ارقام هم کارکرد خود را از دست داده اند! دیگر برای نشان دادن محبوبیت باید از کیلو و قپان استفاده کرد. دولت آقای رئیس جمهور با اعداد ریز کاری ندارد. هرچه رقم درشت تر باشد از محبوبیت بیشتر دولت در بین مردم حکایت می کند. به خاطر همین هم آمارها پشت سرهم بالا می روند. از سوی دیگر برخی آمار هم باید پایین بیایند. آمار تورم به شدت پایین می آید و مسئولی هم خبر از وجود نداشتن فقیر در ایران می دهد!

به تازگی و از زمان حضور آقای احمدی نژاد در سمت ریاست جمهوری علاوه بر نوآوری سفرهای استانی، یک چیز تازه هم به آن اضافه شده است: حضور سرزده آقای رئیس جمهور در یک روستای محروم!
این حضور سرزده آقای رئیس جمهور با حضور خیل عکاسان خبرگزاری های مختلف دولتی صورت می گیرد!
و تمامی عکاسان سعی در آن دارند تا این حضور را به هنری ترین شکل ممکن به تصویر بکشند. دوربین های سیما هم که جای خود را دارند!

برخی از عکسهای بازدید سرزده رئیس جمهور از یک روستای محروم:

1- خبرگزاری فارس

2- خبرگزاری جمهوری اسلامی

3- خبرگزاری مهر

آقای رئیس جمهور، باور کنید اگر تمام مردم ایران هم مددجوی کمیته امداد شوند باز هم روی زشت فقر در ایران از بین نخواهد رفت. باور کنید این مردم به صدقه شما احتیاج ندارند. فقط کافی ست برنامه اقتصادی درستی داشته باشید تا ببینید این کشور و مردم آن به کجاها خواهند رسید. باور کنید هرچه تعداد نامه های مردم خطاب به شما بیشتر باشد به همان تعداد هم مشکلات مردم زیاد است. این نامه ها نشاندهنده محبوبیت شما نیست، نشاندهنده سیاستهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی غلط شماست.

2 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

جدا جالبه که اخبار بعضی خبرگزاریها را بعنوان ترجمه خبر از ترکیه در سایتتان درج می کنید اما هر کاری کنید باز محبوبیت اقای احمدی نزاد را نمی توانید از بین ببرید و هم سو بودن با لائیکها نیز شما را ثمری ندارد ........

امید می‌گوید:

اینکه ایشون نام وبلاگشون ترجمه اخبار ترکیه هست و حالا اخبار خبرگزاری های ایران رو میزاره و تفسیر میکنه رو خودشون باید جواب بدن ولی مطمئن باش اگر عملکرد یکی خوب و درست باشه مردم خوب تشخیص میدن و بین آدم دورو مزور با آدم ساده و بدون تفکر و یا آدم با درایت و نکته سنج فرق میزارن
شاید احمدی نژاد دورو و مزور نباشه ولی مطمئنا ساده لوح و بی کفایت هست