بالاترین را چه می شود؟

حساب شما موقتا توسط سیستم اتوماتیک بالاترین یا مدیریت سایت به دلیل اضافه کردن لینک نامربوط به موضوع داغ بسته شده است (زمان باقی‌مانده در صفحه شخصی نشان داده می‌شود). اگر فکر می‌کنید که اشتباهی شده با info@balatarin.com تماس بگیرید.
--------
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
(شرح موضوع: انفجار تروریستی در زاهدان باعث شد یک موضوع داغ ایجاد کنم و چند لینک از لینکهای با موضوع انفجار و زاهدان را به آن اضافه کنم. هنوز دو دقیقه نگذشته بود که با پیام بالا مواجه شدم در حالی که امکان دفاع هم نیست و نمی توانم وارد بالاترین بشوم!!
در ضمن سیستم اتوماتیک بالاترین یک شوخی است، آقا یا خانمی که توی بالاترین جای قاضی نشسته ای، بهتر قضاوت کن...
در بالاترین که افراد مختلف بهتان پراکن یا دارای چند آیدی به صورت مداوم در حال فعالیتند و بذر و تخم نفرت می کارند آزاد آزاد می گردند و آن وقت افرادی که لابی ندارند مهجور و بی دفاع می مانند.)
دفاعی از خودم ندارم چون جرمی را مرتکب نشده ام و اگر بالاترین فکر می کند که احتیاجی به کاربرانش ندارد اصراری هم نمی بینم که وقتم را برای آن و برای افزایش اطلاعات کاربران مصروف کنم.
حکایت عجیبی ست دموکراسی از نوع بالاترینی!

0 کامنت: